1.5 لیتری توربو
گیربکس 9CVT سرعته
156 اسب بخار
230 نیوتون متر گشتاور
شتاب 10.5 ثانیه ای
رینگ 18 اینجی
سیستم تعلیق عقب Multi link
تنظیم برقی صندلی راننده و شاگرد

محصول جدید مدیران خودرو، فونیکس FX را در سه کلمه زیبا، مدرن و قدرتمند میتوان توصیف کرد.

خودرویی که با آپشن های بسیار زیاد و به عنوان لوکس ترین خودروی مونتاژی در ایران عرضه میشد و وجود سیستم رانندگی خودکار نسل سوم آن، سیستم دستیار صوتی، طراحی بسیار لوکس خودرو و یک نمایشگر بسیار بزرگ  و عریض که به سبک آلمانی ها طراحی شده بود .تیگو ۸ پرو حتی در زمینه مشخصات فنی هم پای تکنولوژی های جدیدی را در خودروهای مونتاژی به کشورمان باز کرد.

موتور ۱.۶ لیتری که با تکنولوژی GDI میتواند ۱۹۷ اسب بخار قدرت و شتاب فوق العاده ۸.۹ ثانیه ای را برای این خودرو رقم بزند

حالا بعد از گذشت یک سال مدیران خودرو در سه ماهه پایانی سال دوباره پای خودرویی را به ایران باز کرد که طراحی مفهومی و خاص آن دوباره نام مدیران خودرو و فونیکس را تیتر اخبار رسانه های خودرویی کرد.

فونیکس Fx که نام اصلی آن اومادا است به گفته شرکت سازنده با نظر کاربران بیش از ۳۰ کشور مختلف طراحی و ساخته شده. این ادعا اصلا دور از ذهن نیست و با نگاه کردن به این خودرو کاملا پی خواهید برد که فونیکس اف ایکس خودرویی است که از نظر هر شخصی زیبا و خیره کنندست.

شبکه های اجتماعی

» طراحی

یک طراحی مفهومی و کاملا جدید که شبیه به هیچ یک از محصولاتی که تا به حال در کشورمان تولید شده نیست و به خوبی گویای پیشرفت فوق العاده سریع شرکت چینی تولید کننده این خودرو است.

طراحی فونیکس اف ایکس نشان داد که این شرکت چینی چقدر برای مشتریان خود ارزش قائل است و دوست دارد خودرویی دقیقا مطابق با سلیقه کاربرانش تولید کند.

از نمای جلویی شاهد یک جلو پنجره بسیار بزرگ با طراحی الماسی هستیم که بسیار زیبا طراحی شده و میتوان به عنوان یکی از نقاط قوت طراحی این خودرو به آن اشاره کرد. البته در Fx هم مثل آریزو ۶ پرو بر خلاف خودروهای دیگر مدیران خودرو از جلوپنجره های کهکشانی استفاده نشده است اما با وجود همه تفاوت های اف ایکس با دیگر محصولات مدیران خودرو باز هم به خوبی میتوانیم خط و امضای شرکت چری را در طراحی آن مشاهده کنیم .

چراغ جلوی فونیکس اف ایکس

در نمای جانبی هم‌ اولین چیزی که نظر مخاطب را به خودش جلب میکند نوار رنگی  آن است که در گرافیک رینگها هم به چشم می آید. وقتی از بقل به اف ایکس نگاه میکنیم متوجه می شویم در قسمت انتهایی خودرو هم شاهد شیب ملایمی هستیم که فونیکس اف ایکس را شبیه به کراس اوور های کوپه کرده است.


در نمای پشتی فونیکس FX  خطوط اسپرت ودیفیوزر بزرگ FX که حجم زیادی از سپر عقب را در بر گرفته است، حالت تهاجمی و اسپرتی به عقب این محصول جدید چری داده است. گرافیک خاص و به هم پیوسته کاسه چراغ های عقب الگوی ثابت محصولات جدید مدیران خودرو را دنبال می کند؛ اما از نظر طراحی، با طراحی بسیار پخته تری به نسبت سایر محصولات جدید و مونتاژی مدیران خودرو طرف هستیم.

FX
Arrizo 6 pro
1.5 لیتری توربو
گیربکس 9CVT سرعته
147 اسب بخار
210 نیوتون متر گشتاور
شتاب 9.5 ثانیه ای
رینگ 17 اینچی
سیستم تعلیق عقب Torsion Beam
مجهر به دستیار راننده ADAS

» طراحی داخلی

در بخش کابین با طراحی کاملا به روزی طرف هستیم، صفحه نمایش مولتی مدیا یکپارچه با جلو آمپر جلوه ی خیره کننده ای را به داخل FX  داده است. طراحی غربیلک فرمان، صندلی ها، کنسول میانی و داشبورد به صورت کلی به گونه ای طراحی شده است که ارگونومی بسیار خوبی را در فونیکس اف ایکس ایجاد کرده است و حس اسپرت بودن را به راننده و سرنشینان انتقال می دهد.

» موتور و پیشرانه FOWNIX FX

موتور و گیربکس اف ایکس دقیقا مانند موتور(1.6 TGDI) و گیربکس  (fx فونیکس تیگو 8 پرو است. که به دلیل سبک تر بودن این خودرو از شتاب و کشش بهتری به نسبت تیگو8 پرو بهره می برد. البته مدیران خودرو فعلا خودروی اف ایکس را با پیشرانه 1.5 لیتری تولید می کند اما تمرکز مدیران خودرو در عرضه و فروش خودرو فونیکس اف ایکس بیشتر بر روی نسخه قوی تر آن است که هنوز فروش و عرضه آن به بازار را آغاز نکرده است.

» آپشن ها

در بحث آپشن و ویژگی ها با خودرویی در سطح بالا طرف هستیم. فونیکس FX در بحث آپشن هم بسیار شبیه به تیگو8پرو است و از آپشن هایی نظیر

شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سنسور نور، سنسور باران، رادار نقطه کور، رادار خطی، سامانه رانندگی خودکار بین خطوط، سامانه رانندگی خودران سطح ۲.۵ اتونوموس، کروز کنترل تطبیقی، فناوری LED چراغ ها، تهویه اتوماتیک دوکاناله، سامانه پاکسازی هوای کابین، سردکن و گرمکن صندلی های جلو، صندلی برقی راننده و شاگرد، فرمان کمکی برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر لمسی، دسته دنده الکتریکی، ترمز پارک برقی و اتوهلد، شارژر بی سیم تلفن همراه، سیستم صوتی سونی، سانروف، درِ صندوق عقب برقی، نورپردازی متغییر کابین، استارت دکمه ای، فرمان پذیر صوتی تجهیزات الکتریکی خودرو، سامانه اخطار برخورد از جلو، ترمز اضطراری اتوماتیک، رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی دو رنگ و… در آن دیده می شود.

» قیمت و شرایط فروش فونیکس FX

در حال حاضر تنها نسخه ضعیف تراف ایکس که با موتور 1.5 L  توربو عرضه می شود را میتوانید با قیمت : یک میلیارد و دویست و هشتاد میلیون تومان از نمایندگی حیدری تهیه کنید.

.جهت اطلاع از شرایط فروش و خرید اقساطی خودرو با نمایندگی فونیکس اتوحیدری کد 246 تماس حاصل فرمایید