1.5 لیتری توربو
گیربکس 9CVT سرعته
156 اسب بخار
230 نیوتون متر گشتاور
شتاب 10.5 ثانیه ای
رینگ 18 اینجی
سیستم تعلیق عقب Multi link
تنظیم برقی صندلی راننده و شاگرد

جیلی، یکی از خودروسازان مطرح در کشور چین است. کمپانی جیلی به تازگی نسخه ای آپدیت شده از کراس اوور کول ری را معرفی کرده است.

شبکه های اجتماعی

» طراحی ظاهری

در نمای جلویی کول ری یک جلو پنجره بزرگ در کنار چراغ های باریک کشیده شده، کول ری را بسیار شبیه به محصولات لکسوس کرده است. استفاده از خطوط قرمز رنگ در نمای جلویی هم رنگ و بوی اسپرت تری را به جیلی کول ری داده است.

در نمای کناری، بدنه دو رنگ کول ری بسیار جلب توجه می کند، فرم انتصال شیشه های کناری به شیشه عقب نیز در کمتر خودرویی دیده می شود. رینگ های تراش خورده کول ری هم طراحی جالب توجهی دارد. همچنین استفاده از کالیپر های قرمز باعث هماهنگی نمای کناری با خطوط قرمز رنگ جلوپنجره و دفیوزر عقب این خودرو شده است.

در نمای عقبی کول ری، مثل بیشتر خودروهای امروزی و مطابق با ترند روز از چراغ های به هم پیوسته استفاده شده. چهار خروجی اگزوز واقعی بر القای حس و حال اسپرت بودن خودرو افزوده اند.

FX
Arrizo 6 pro
1.5 لیتری توربو
گیربکس 9CVT سرعته
147 اسب بخار
210 نیوتون متر گشتاور
شتاب 9.5 ثانیه ای
رینگ 17 اینچی
سیستم تعلیق عقب Torsion Beam
مجهر به دستیار راننده ADAS

» طراحی کابین کول ری

کابین جیلی کول ری نیز مانند نمای جلو و عقب آن، دچار تغییرات گسترده ای شده است. استفاده از مانیتورهای بزرگ و یک پارچه، اطلاعات سرگرمی و کیلومتر شمار خودرو که الگو برداری شده از محصولات بنز به شمار میرود علاقه این روزهای چینی ها است و این خودرو هم همچون خودروهایی مثل چری تیگو 8 پرو از این قاعده مستثنی نیست.

تریم چرمی دو رنگ مشکی و زرد در کنار هم نمای داخلی خودرو را بسیار زیبا و متقاوت کرده است اما متاسفانه بین خطوط بیرونی و داخلی هماهنگی نیست و استفاده از رنگ قرمز به جای زرد هماهنگی بهتری بین نمای بیرونی و داخلی آن ایجاد می کرد. شاید دلیل استفاده رنگ زرد ایجاد تفاوت بوده و جیلی دوست نداشته شبیه به اکثر خودروهایی که کابین هایی با نمای دو رنگ دارند باشد.

» مشخصات فنی جیلی کول ری

قلب تپنده نسخه جدید کول ری هم ارتقاء یافته است و حالا موتور 1.5 لیتری این خودرو از 177 اسب بخار توانایی تولید 181 اسب بخار با 290 نیوتون متر گشتاور را دارد. گیربکس 7 سرعته این خودرو هم با بهبود سرعت تعویض دنده به 0.2 ثانیه میتواند کول ری را تنها در 7.6 ثانیه از 0 به 100 کیلومتر بر ساعت برساند. 

جیلی کول ری چه مشخصاتی دارد؟

این خودرو دارای یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با حداکثر قدرت ۱۸۱ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر است.

جیلی کول ری چه امکاناتی دارد؟

تریم چرمی دورنگ، غربیلک فرمان با طرح دی کات، گیربکس شیفت بای وایر، سیستم استارت و ورود بدون کلید، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، سیستم کنترل پایداری، سیستم پایش باد تایرها، ترمز پارک برقی، اتوهلد و… بخشی از امکانات ایمنی و رفاهی کول ری به شمار می آیند.