اتو حیدری

خدمات پس از فروش مدیران خودرو (سهامی خاص) درسال 1383، بمنظور ارائه خدمات پس از فروش خودروهای تولیدی، تاسیس و با انجام اقدامات زیربنایی زمینه ارائه خدمات پس از فروش مناسب را در راستای چشم انداز و ماموریت های خود با محوریت خلق ارزش های برتر برای گروه مشتریان فراهم نموده است. در حال حاضر این شرکت ازطریق اعمال مدیریت در تامین قطعات یدکی اصلی و تاکید بر آموزش کارکنان و توسعه شبکه فراگیر نمایندگی های مجاز و ایجاد زیرساختهای لازم بمنظور ارتقاء کیفیت و بهبود مستمر در ارائه خدمات خودرویی، در راستای افزایش رضایت مشتریان گام برمی دارد. 

شماره ارتباط پیامکی با خدمات پس از فروش اتوحیدری :02166095300

سوالات متداول
  1. پذیرش خودروهای رزرو شده در تعمیرگاه ۶۴۲ در چه ساعتی انجام می شود؟ شنبه تا چهارشنبه 7 لغایت۱۷و پنج شنبه ها 8 لغایت ۱۳صبح
  2. برای ارتباط با واحد پذیرش و ترخیص تعمیرگاه ۶۴۲ با چه شماره ای تماس بگیریم؟ ۶۶۰۹۵۳۰۰
  3. برای ترخیص خودروهای آماده تحویل در تعمیرگاه ۶۴۲ چه ساعاتی می توان مراجعه نمود؟ شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17:30 و پنج شنبه ها 9 الی 13
  4. چطور از آماده بودن خودرو خود مطلع شوم؟ در صورت آماده شدن خودرو برای شماره موبایل ثبت شده پیامک آماده سازی ارسال می گردد و پرسنل ترخیص بصورت تلفنی مراتب را به مشتری اطلاع رسانی خواهند نمود.
  5. برای خرید آزاد قطعات به کجا مراجعه کنم و قیمت قطعات را از کجا بدونم؟ جهت اطلاع از قیمت قطعات به سایت مدیران خودرو و برای خرید قطعات مراجعه حضوری به فروشگاههای مجاز مدیران خودرو .
  6. برای ارتباط با واحد صافکاری تعمیرگاه ۶۴۲ با چه شماره ای تماس بگیریم؟ ۶۶۰۹۵۳۰۰/۶۶۰۹۵۴۰۰
  7. برای اخذ نوبت صافکاری در تعمیرگاه ۶۴۲ هم نیاز به اخذ نوبت دارم؟ خیر واحد صافکاری و نقاشی اتو حیدری در شعبه خیابان آزادی خدمات صافکاری و نقاشی را بدون نیاز به اخذ نوبت قبلی انجام می دهد .
  8. سرویس های ادواری در چه کیلومتری و در چه بازه زمانی باید انجام پذیرد؟ سرویس اولیه تمامی محصولات مدیران خودرو قبل از کیلومتر 5000 و قبل از 6 ماه از تاریخ خرید خودرو مجاز می باشد، سرویس ثانویه در کیلومتر 10000 می بایست انجام پذیرد و پس از آن هر 10000 کیلومتر دوره بعدی سرویس می باشد و در تمامی سرویس های ادواری (به استثنای سرویس اولیه) 1000 کیلومتر قبل از مجاز شدن بازه سرویس و تا قبل از 1000 کیلومتر پس از مجاز شدن بازه سرویس انجام سرویس های ادواری بلامانع می باشد مثلا (سرویس 20000 کیلومتر از 19000 قابل انجام بوده و تا قبل از کیلومتر 21000 می بایست انجام پذیرد)
  9. برای انجام سرویس های دوره ای در تعمیرگاه ۶۴۲ نیاز به اخذ نوبت می باشد؟ ؟ بله. با توجه به حجم بالای مراجعات به تعمیرگاه ۶۴۲، ضروری است مشتریان گرامی نسبت به اخذ نوبت از طریق تماس با شماره ۶۶۰۹۵۴۰۰/۶۶۰۹۵۳۰۰قدام فرمایند.
  10. آدرس تعمیرگاه اتو حیدری۶۴۲ : خیابان آزادی جنب دانشگاه صنعتی شریف
  11. ایا تعمیرات گیربکس های اتواتیک در تعمیرگاه ۶۴۲ انجام می شود :خیر
  12. آیا امکان اضافه کردن ایراد جدید در زمان پذیرش وجود دارد (در زمان نوبت دهی اعلام نشده است)؟ مشتری باید در زمان تعیین وقت تمامی ایرادهای موجود در خودرو را اعلام نماید. چنانچه در زمان پذیرش ایراد جدید از سوی مشتری اعلام گردد، تنها در صورت وجود ظرفیت خالی امکان اضافه کردن ایراد جدید وجود دارد، لیکن با توجه به حجم بالای پذیرش تعمیرگاه ۶۴۲،معمولا امکان ثبت ایراد جدید در زمان پذیرش وجود ندارد.